Služby zákazníkům

Vyšší spokojenost klientů a efektivita zákaznického servisu s řešením Microsoft Dynamics CRM Služby zákazníkům.

Služby zákazníkům - kliknutím zvětšit

Řešení Microsoft Dynamics CRM přináší informace o zákaznících, funkce pro správu servisních případů, historii služeb a databázi znalostí přímo na pracovní plochu zástupců oddělení služeb zákazníkům, včetně jejich manažerů. S jejich pomocí můžete zákazníkům nabízet konzistentní a efektivní služby, které posilují věrnost klientů a zvyšují vaše výnosy. Toto komplexní řešení pro řízení zákaznického servisu nabízí známé uživatelské prostředí, bohaté možnosti konfigurace pro shodu s vašimi procesy služeb a rozvoj systému bez omezení co se týče počtu uživatelů, podporovaných lokalit či oddělení i požadované funkčnosti.

 

Zákazníci, kteří u Vás zůstávají

Služby zákazníkům - kliknutím zvětšit
Formulář Servisního případu

Automatizace servisních procesů - přidělování, správa a řešení servisních případů s použitím automatického směrování, řazení do front a eskalací servisních požadavků, společně se správou případů, sledováním komunikace a automatickými e-mailovými odpověďmi.

Rychlé a přesné řešení problémů umožňuje sdílená databáze znalostí s články uspořádanými podle produktů či kategorií služeb, podpora zasílání rychlých zpráv a integrované informace o dostupnosti ostatních pracovníků.

 

Lepší řízení zdrojů a koordinace služeb zajišťuje centralizované plánování a dispečink zdrojů s použitím funkcí, které usnadňují vyhledání dostupných profesionálů schopných poskytnout zákazníkem požadované služby.

Zvýšení spokojenosti klientů s pomocí reportingu v reálném čase v rámci celého životního cyklu služeb a historických a prediktivních analýz, které zkracují řešení případů, zvyšují podíl případů vyřešených při prvním hovoru a dávají tipy na křížový a následný prodej.

Bezproblémová integrace s navazujícími produkty - při vytváření a nasazování zákaznických center můžete s jistotou využít integraci s infrastrukturními produkty jako jsou telefonní ústředny, produkty pro automatické přepojování hovorů (ACD) a počítačovou telefonii (CTI).

 

 

Byznys CRM s.r.o., tel.: +420 724 067 404, email: info@byznyscrm.cz