Věrnostní systém J&T Banka

Věrnostní systém J&T Banka - kliknutím zvětšit

J&T Banka

Společnost J&T Banka je privátní bankou, která klientům pomáhá majetek zhodnotit, ochránit a předat dalším generacím a v neposlední řadě si ho také užít. Služby banky zahrnují multigenerační správu majetku a nástupnictví, investiční poradenství, obchodování s cennými papíry, služby lifestyle managementu či specializované financování v oblasti real estate a podnikových akvizic.

J&T Banka je součástí silné finanční a investiční skupiny J&T, kam patří kromě české J&T Banky její slovenská pobočka, ruská banka J&T Bank ZAO a banka J&T Bank & Trust Corporation se sídlem na Barbadosu.

 

Věrnostní systém – přidaná hodnota pro klienty

J&T Banka se v roce 2013 rozhodla, že pro své klienty vytvoří moderní věrnostní systém, který je bude odměňovat za využívané služby. Nasbírané věrnostní body budou moci vyměnit za různé výhody. Pilotní projekt byl realizován a dokončen na podzim roku 2013, 3 měsíce od jeho zahájení. Během testování se prokázalo, že připravené celkové řešení je schopno komplexně podporovat definované procesy spojené s evidencí klientů a transakcí ve věrnostním systému – od přihlášení klienta do věrnostního systému (prostřednictvím webových stránek J&T nebo přímým zápisem do Microsoft Dynamics CRM), přidělení věrnostní karty, vytvoření marketingových nabídek, až po využití získaných věrnostních bodů k zvýhodněným nákupům. J&T Banka je tak připravena nabídnout svým klientům přidanou hodnotu, která jim zprostředkuje rozmanité produkty a služby za velmi výhodných podmínek.

 

Microsoft Dynamics CRM – platforma pro rychlý vývoj

Po krátkém výběrovém řízení se J&T Banka rozhodla věrnostní systém vystavět na řešení Microsoft Dynamics CRM, s kterým již měla interně zkušenosti. Implementační projekt představoval zejména zvládnutí integrace mezi Microsoft Dynamics CRM a retailovým řešením, které J&T Banka používá. Výsledkem integrace bylo seskupení všech informací v Microsoft Dynamics CRM tak, aby interní uživatel J&T Banky, který nahlíží na klienta, měl pohromadě veškeré informace o příslušném zákazníkovi, včetně všech segmentačních atributů, přehled o zůstatku věrnostních bodů i aktuálních marketingových nabídkách pro daného klienta.

 

 

Byznys CRM s.r.o., tel.: +420 724 067 404, email: info@byznyscrm.cz