Seminář - Efektivní řešení servicedesku

Hledáte kvalitní nástroj pro řízení vašeho servisního oddělení?

Seminář - Efektivní řešení servicedesku - kliknutím zvětšit

Vážení přátelé,

 

Rádi bychom Vás pozvali na bezplatný on-line seminář, ketrý se bude věnovat představení efektivního řešení servicedesku na platformě Dynamics CRM - modul Servis.

 

Termín on-line semináře:

Akce se uskuteční dne 3.listopadu 2015 od 15-ti hodin.

Délka trvání semináře je 1 hodina.

 

Zaměříme se zejména na:

  • Podpora různých komunikačních kanálů, včetně specializovaného Helpdesk webového portálu(možnost jeho umístění v Microsoft Azure) Správa všech servisních případů na jednom místě
  • Úplná kontrola nad dodržováním SLA, eskalace v případě nedodržení
  • Znalostní báze pro sdílení informací mezi uživateli
  • Manažerský přehled a porovnání výkonu servisních pracovníků

 

V rámci tohoto on-line semináře zodpovíme veškeré Vaše dotazy, případně domluvíme následné individuální setkání/školení. Velice rádi na on-line semináři uvítáme i Vaše další spolupracovníky.

 

Registrace:

Registrujte se prosím e-mailem na adrese: info@byznyscrm.cz.

Rádi vám následně zašleme link na připojení se k tomuto on-line semináři.

 

Byznys CRM s.r.o., tel.: +420 724 067 404, email: info@byznyscrm.cz