Usnadněte práci svým uživatelům
Připravili jsme nové add-on řešení k Microsoft Dynamics CRM pro slovenský trh, které vašim uživatelům zjednoduší a zrychlí zadávání nových firem do CRM informačního systému. Jedná se o konektor mezi CRM a veřejnou databází firem od společnosti Finstat.
Základem každého CRM systému je databáze firem (zákazníků, dodavatelů nebo partnerů) a kontaktních osob. Právě při zadávání a aktualizaci firemních informací tráví uživatelé značné množství času. Proto jsme se snažili jim vyjít vstříc a potřebné manuální vstupy jim co nejvíce ulehčit. Finstat konektor pomáhá uživatelům při zadávání a kontrole základních údajů o firmách. Stačí pokud uživatel zadá Název nebo IČO společnosti a po kliknutí na ikonu Finstat v menu, se ostatní informace načtou z databáze firem Finstat a doplní do Microsoft Dynamics CRM. Velmi rychle se tak pořídí nová karta firmy, včetně všech údajů jako je DIČ, kompletní adresy, webových stránek firmy, telefonních a emailových kontaktů, odvětvové kategorizace NACE, počtu zaměstananců nebo výnosů za poslední rok.
Finstat konektor obsahuje následující základní funkčnosti:
- Pomoc při založení firmy v CRM - doplnění údajů z databáze Finstat
- Aktualizace firmy v CRM - po kliknutí na funkci Finstat se aktualizují firemní údaje
- Pravidelná "noční" aktualizace firem v CRM - systém je možné nastavit tak, aby v pravidelných intervalech aktualizovala firemní databázi v CRM na základě údajů ve Finstat
.