Seminář - Efektivní řízení obchodu a servisu

Hledáte přehledné řešení pro řízení obchodu a servisu s předem definovanými náklady?

Seminář - Efektivní řízení obchodu a servisu  - kliknutím zvětšit

Společnosti Byznys CRM a KPCS si Vás ve splupráci se společností Microsoft dovolují pozvat na odborný seminář, na kterém s Vámi nasdílí své zkušenosti z praktických implementací nástrojů pro podporu obchodu, marketingu a zákaznického servisu. .

 

Seminář je určen pro vedoucí pracovníky obchodních, marketingových a servisních oddělení..

 

Datum a místo konání akce:

Seminář se uskuteční dne 29.dubna 2016 od 9.00 do 13. hodin v prostorách společnosti Microsoft, Vyskočilova 1561/4a, Praha 4.

 

Během semináře Vám pomůžeme zlepšit některý z následujích procesů:

  • Práce s potenciálním zákazníkem
  • Práce s kontakty z veletrhů
  • Řízení obchodníků dle teritorií/zemí
  • Správa obchodních příležitostí
  • Přehled prodaných výrobků/strojů
  • Servis
  • Vyhodnocování, vizualizace a práce s velkým množstvím zákaznických dat


Registrace:

Registrovat se můžete na emailové adrese: info@byznyscrm.cz.

Kapacita semináře je omezena, proto s registrací neváhejte.

 

Tato akce je zdarma.

 

 

Byznys CRM s.r.o., tel.: +420 724 067 404, email: info@byznyscrm.cz